Bali here I come!

Biljetten bokad, äntligen kan jag med säkerhet säga att jag kommer åka till bali innan jag åker hem. Den 17-22 oktober spenderas på bali. Det är kanon för lektionerna slutar den 14e och jag har inte min tenta fören den 31a så jag behöver inte ens plugga där!

Vi ska bara hänga på stranden i solen och slappa! Äta god mat och dricka goda drinkar. I can't wait!

The ticket is booked, I can finally say that I am definitely going to bali before going home. 17-22 of october will be spent at bali. It is great, I have my last class at the 14th and my exam isn't until the 31th so i don't even have to study there!

We are just going to lay at the beach in the sun and have a great time. Eat good food and drink nice cocktails. I can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0