Tisdag

Imorgon är det tisdag och på onsdag har jag varit hemma i 2 veckor, tiden går så sjukt snabbt!
Imorgon ska jag luncha med Linda, ska bli skoj har inte sett henne på en evighet. Ska även inhandla en ny ram till min födelsetavla.
Annars tror jag inte det händer så mycket, ska promenera ner till stan iallafall om det inte ösregnar :P
Och sova tidigt för på onsdag jobbar jag redan vid 06.00 och jag minns inte ens när jag var uppe så tidigt sist!

Tomorrow is tuesday and I've been home for 2 weeks on wednesday, time just flies by!
I have a lunch date with Linda tomorrow which will be great, haven't seen her in like forever :P And I'm planning on buying a new frame for my birthday picture.
I don't think I'll do much more tomorrow, but I'll walk down to the city if the rain's not pouring down (almost 1 hour of walking)
And I'll definitely go to bed early because I'm starting work at 6 am on wednesday and I can't even remember the last time I was awake that early!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0