Slitigt

Idag har jag arbetat heeela dagen 06.00-16.00 Det var mörkt när jag började och mörkt när jag slutade. Kulkul...
Fullt upp idag med DH också. Jag är dödstrött. Jag va inte så trött när jag vaknade men det har ordat till sig nu. trött i kroppen, i huvudet och i rösten :P

Men vid sju ska jag hem till Martin och träffa honom och sebbe och vilka mer det nu kan bli. Ska bli kanonkul! Få träffa Martins flickvän för första gången också ;)

I've been working the whoooole day today 6 am to 4 pm. It was dark when I started work and dark when I finished, fun...
Had a lot to do, tons of people that visited so I'm deadly tired. I wasn't tired this morning but now it's back to normal :P My body is tired, my brain is tired and my voice is tired...

But I'm invited to martin at 7 pm to meet him and Sebastian and some other people, it will be a lot of fun! And to meet Martins girlfriend for the first time ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0