Promenad

Mycket härlig dag med Linda och det var riktigt skönt att promenera ner. Jag har saknat att promenera när jag varit nere i Australien så det blir att ta tag i det nu igen när jag är hemma. Var på ram jakt också, det visade sig att det inte är en storlek som är helt lätt att få tag på, men fick tips om ett par ställen där det nog kunde finnas så det blir att ta sig dit en annan dag.
Ganska tråkigt väder att promenera i men gick bredvid vättern och det var riktigt fint, jag gillar Vättern. Flyttar jag härifrån kommer jag sakna den.

Had a great day with Linda and it felt great to walk down to the city. I have missed to go out just to walk in Australia. I need to start doing that again now when I'm back. Tried to find a new frame to but it's not that easy to find one in the correct size but I got some suggestions on a couple of stores where I probably can find one, but I save that for another day :P
It was pretty boring weather for my walk but I walked by our lake Vättern and it was beautiful, I really like it. And I will miss it if I ever move away from Jönköping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0