Mamma

Har spenderat dagen idag med min mamma, ett besök på IKEA och en sväng inne på a6 blev det. Finns massor utav fint på ikea som jag kan tänka mig, blev helt kär i en soffa. Jag vill ha en egen lägenhet Nu!
Fick även två presenter, fyller ju år på fredag, en jacka och ett linne. Tackar!
Nu blir det ett par timmars paus för att sen åka upp till badet en sväng.


I've spent the day with my mum, a visit to IKEA and to our shopping center A6. Ikea had so many things I want, I saw a couch that I love. I want an apartment on my own now!
She bought me two gifts to, it's my birthday on friday, a jacket and a top. Thanks!
I have a couple of hours on my own now before I'm supposed to be at the swimming hall and have a practice with the synchro kids.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0