Badhus besök

För ovanlighetens skull har jag spenderat ett par timmar inne på ett badhus :P
Hade utbildning med jobbet och sedan simmade jag några längder också, kändes som att det kunde vara en bra idé. Så nu kom jag hem och till min lycka fanns det en avokado hemma som väntade på mig så mellanmålet blev en clementin och en avokado.

Hade även fått paket på posten. En kanonfin tavla med bilder från australien, ett kort och en amerikans choklad. Tack Evan! ;) Tyvärr hade glaset på tavlan gått sönder så ni får se den när jag bytt ram.
Enda på schemat för resten av dagen är ett besök på sjukhuset för vaccination.

I've spent a couple of hours at the swimming pool for once :P
Had some education with my work there so I know that I know how to save lives ;) And I decided that I needed to swim some laps too. And I found a avocado when I came back home, weheey. So had a snack consisting of avocado and a clementine.

And a had a gift in the mail today. A awesome picture that was a bunch of pictures from australia glued together, a card and some american chocolate. Thanks Evan! Tge glass in the frame was unfortunately broken so I'll show the picture when I've bought a new frame.
So the only thing planned for today remaining is a visit to the hospital for some vaccination.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0