Jag gillar rea!

"Nu ljuger hon!" sitter antagligen uppmärksamma läsare och vänner och tänker just nu. och ja jag brukar undvika rea för att jag hatar att trängas och slåss om saker som bara ligger slängda och ser tråkiga ut.

Men, jag gillar bra rea!

Som 25% på alla solskyddprodukter. Och det kan ju behövas inför australien så med mig hem följde en solskydd med faktor tio, en sololja med faktor sex och ett after sun body butter.



Och för er som undrar vart detta fantastiska erbjudandet fanns så är det på kicks.


Kommentarer
Postat av: sanna

Jag skulle nog rekommendera en starkare solskyddsfaktor till Australien! :P 30 är vad många aussies har på sig Var dag :S grymt stark sol!

2011-05-19 @ 22:33:30
URL: http://skandalskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0