Dag Nio

Jag pendlar lite mellan de olika vårstiderna och tycker någon gång emellanåt om alla bäst. Men oftast är nog våren min bästa årstid. När staden vaknar till liv, man börjar bli piggare det blir grönt och fåglarna kvittrar. Dock börjar ju alla äckliga djur också återvända.
Annars gillar jag vintern bäst ibland, sommaren ibland och hösten ibland. Det finns för och nackdelar med alla årstider ;) Hösten får ju dock plus i kanten för att jag fyller år då haha

dag 9 - min favorit årstid och varför.
dag 10 - meningen bakom mitt bloggnamn.
dag 11 - bild på mig och min bästa vän.
dag 12 - tre saker jag inte skulle klara mig utan
dag 13 - som du ska göra i sommar
dag 14 - mitt favorit prgram och varför.
dag 15 - en bild på det jag ska göra till helgen
dag 16 - en bild som gör dig lycklig
dag 17 - bild på min favoritdricka
dag 18 - min första kärlek.
dag 19 - en bild på den du senast var med
dag 20 - min drömoutfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0