Dag fem

Vilken ruskigt svår fråga! hade man frågat för en halvtimma sen hade svaret varit mat, utan tvekan. jag var så jävla hungrig haha. Men nu vet jag inte? Någonting man vill ha, är det en sak? Annars finns det ju massa fina saker, hälsa åt mig, min familj och vänner och saker åt det hållet... men en sak hmm

Jag måste ärligt säga att det nog inte riktigt finns en sån grej för tillfället, jag är rätt tillfreds. Men Något jag verkligen vill ha och som jag någondag kommer skaffa mig är ett par (läs massor) av christian louoboutin skor. Till att börja med de klassiska svarta.



dag 1 - 5 småfakta om mig + en bild på mig själv.
dag 2 - en bild på det jag köpte/fick senast.
dag 3 - lite fakta om min bästavän
dag 4  - vart jag vill åka just nu
dag 5 - någonting jag vill ha mer än något annat just nu.
dag 6 - hur ska en riktig kompis vara
dag 7 - vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
dag 8 - mitt andra namn- och vad jag tycker om det.
dag 9 - min favorit årstid och varför.
dag 10 - meningen bakom mitt bloggnamn.
dag 11 - bild på mig och min bästa vän.
dag 12 - tre saker jag inte skulle klara mig utan
dag 13 - som du ska göra i sommar
dag 14 - mitt favorit prgram och varför.
dag 15 - en bild på det jag ska göra till helgen
dag 16 - en bild som gör dig lycklig
dag 17 - bild på min favoritdricka
dag 18 - min första kärlek.
dag 19 - en bild på den du senast var med
dag 20 - min drömoutfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0