Tröttröttrött

jag är trött i huvudet och trött i kroppen, ja jag är fan i mig trött i själen!

Tentaplugg kombinerat med arbete är inte en bra idé, inte alls. Men vad gör man inte för pengar till när man ska plugga utomlands :P
Idag jobb på badet hela kvällen och imorgon 6-15. Kommer bli tufft att försöka plugga efter det men eftersom jag verkligen inte känner att jag kan det så har jag inget val.

Fick supertjusiga, superorangea t-shirtar på jobbet idag med som vi ska ha nästa vecka om vår tvål-kampanj. Jösses, jag glömde den på jobbet så ni får tyvärr inte se den fören imon :P


Kommentarer
Postat av: sabina

hej fin blogg! allt bra med dig?:)

2011-03-26 @ 08:53:52
URL: http://leeshstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0