Klagaklagaklaga

Det snöar ute, jag är jävligt trött på snö! Ge mig vår för i helvete, gärna innan jag åker till den eviga värmen i australien (iallafall min del av australien)

Kvällen kom och jag blev helt orkeslös, viljelös, utmattad. Tentaperioden har tagit ut sin rätt, tentor, jobb, skäll och annat jobbigt. Ibland fattar jag inte varför allt måste bli så himla stor grej, man behöver inte ta allt personligt. Inte får jag vara ledig imorgon heller utan skolan kör igång direkt, 10.00. Blir dock mysig lunch med Sofie och Carro imorgon.

Ni kommenterar dåligt också.

och så brände jag fingret när jag skulle tända ljus...

Nu ska jag sluta klaga och inta sängen, blir mysig musik och halvdvala ett tag innan jag somnar på riktigt.



                                                                                     With love from Jönköping ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Men med rosor och inte bannor brukar folk vilja bättra sig.. Men jag lovar att jag ska bli bättre på att kommentera bara du inte grälar igen:)

Kom in till värmen hos mig, tyck gärna till om vilken header Josefine ska välja och ta chansen och vinn en egen du med.

Ha en bra måndag Kram Ida

2011-03-28 @ 11:47:16
URL: http://queenofbandits.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0