Första

Första uppdateringen idag blir det nu då, sent jag vet. Men jag har haft fullt upp. Föreläsning imorse låååång lunch med Sofie som carro sedan joinade. Glassbuffé på jensens där vi åt alldeles för mycket glass. Sol ute och mys. Skulle varit på föreläsning nu också 5-7 men jag gick efter en timma jag orkade helt enkelt inte. Känner mig inte pigg, började ju redan igårkväll höll i sig under natten. Var bättre imorse men sen slog det till igen.

Hann iallafall in en sväng på H&M innan jag nu kommit hem och placerat röven i sängen. Det jag sökte fann jagh dock inte. Blev två små köp ändå. Tröjan är inte exakt en sådan jag letat efter men verkar vara det närmsta jag kan komma, får se om den får flytta in hemma hos mig på heltid.
Vad tycker ni ska jag behålla?





                                                                       With love ♥


Kommentarer
Postat av: elin

jag vill ha en sån tröja!

2011-03-29 @ 15:12:39
URL: http://jagheterelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0