Byråkrati

jag har spenderat några timmar idag med att fylla i papper. papper till USA, papper till Australien, papper till CSN. Högen med papper tar aldrig slut. Inte nog med att det är mycket heller, det är svårt också!
Emellanåt fattar jag liksom inte ens vad fan dom frågar.

Jävla bajsbyråkrati för att uttrycka mig rakt. Imorgon fortsätter roligheterna med att sätta mig in i hur man får ett studentvisum.

Så utmattad efter pappersifyllande och på lite småkasst humör redan innan detta så var jag inte alls på humör för något alls när jag fick släpa mig iväg till badet. Men flickorna fick mig att tänka på annat, härligt!

Nu känns det bättre, så nu tar jag rast från alla ansökningar iallafall till imorgon. Jag drömmer fan om alla papper på natten till och med så får passa på att vara ledig några vakna timmar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0