Saker att hata

En sak jag verkligen hatar är när man ska svänga in på vägen hem till mig, det är en gan ska så smal avfart så det underlättar när man har vägen själv och det inte står en bil påväg ut ivägen. (man slipper bromsa lika mkt då liksom :P)
Därför brukar jag blinka att jag ska svänga in i god tid så att de ska hinna se det och köra ut så att de slipper stå där och vänta i onödan. Men det är som att folk inte fattar vad det betyder att man blinkar. De står där som ett jävla fån och väntar tills man har i princip svängt klart.
Vad är problemet? Det är ju knappast så att jag blinkar för att de ska börja köra ut så att jag kan köra på dem...

Världens i-landsproblem absolut men det stör mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0