Personalfest

Har helt glömt att berätta om vår personalfest/grillning vi hade i lördags ju. givetvis ösregnade det och det började precis lagom till när vi skulle träffas, hej och välkommen till sverige. Men det gick kanoners ändå, vi satt lite ute och lite inne och slängde grillarna under taket. Så vi hade lika trevligt ändå.

Det var ju inte direkt en städad personalfest, dock så blev det inte all in för mig, jobb sju dagen efter inbjöd inte direkt till en karatefylla. Men jävlar vad jag skrattade åt mina kära kollegor. Dom är heeeelt sjuka!
Och när de som var på topp drog vidare ut och gjorde stan osäker (bokstavligt talat) drog jag hem och la mig som en pensionär ;P

Haha och här får ni några enstaka bilder från kvällen :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0