Midsommar

jaha så idag är det midsommar, härligt (= Vädret är precis som vanligt när det vankas utomhusaktiviteter, osäkert haha. hade det inte varit härligt om det helt enkelt kunde varit sol och blå himmel hela dagen?
Planerna för ikväll är inte så avancerade men det känns som att det kommer bli himla trevligt, först blir det middag hemma med familjen för att sedan ta mig ner till stan och hem till Ellen där det ska bli lite kubb spel, lite alkoholaktiga drycker och lite mera mat haha.
Känns som precis lagom med planer, jobb imorgon vid sex också härligt ;)
tackade tyvärr nej till midsommarfestande i falköping, kände att jag gärna var hemma i jkpg i helgen och då när jag var tvungen att bestämma mig hoppades jag fortfarande på att få jobba i helgen och det gör jag ju nu ;)

Nu tycker jag dock vi alla håller tummarna för uppehållsväder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0