G(l)ömd shopping

Har shoppat lite de sista dagarna/veckorna som inte hamnat på bloggen än och eftersom jag inte har något vettigt att skriva så får ni helt enkelt lite bilder på det istället (=

      

Och alla bilder är klickbara för er som är nyfikna :P
och ni ser, inga skor! jag har fått inse att en resväska med plats för 23 kilo endast kan innehålla ett begränsat antal skor så jag låter bli att skaffa mig några nya älsklingar, kommer bli svårt att välja redan :P Har iofs köpt ett par flip flop med det räknas inte och de hamnade ju tydligen inte ens på bild :P vanliga svarta, fyndade för 29 kr. kanon då kan jag kasta dem utan dåligt samvete inför hemresan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0