utelåst

Igår blev jag utelåst från mitt rum med inte alltför läglig timing, jag höll på att göra mig iordning för utgång och hade precis hällt upp en cosmopolitan drink och satt på partymusiken. Och inte för att jag glömde nyckeln eller nåt sånt heller så att det hade varit lätt att fixa, nej för att den var sönder! Nyckeln funkade inte längre :P Så jag fick spendera ungefär en timme i mitt kök och vänta på dörrkillen.

Det bästa är när han är chockad över att den funkat överhuvudtaget de veckorna jag bott här haha Härligt. Häromveckan trillar nästan hela Maddies dörr bort från väggen (Det blev en spricka så den inte gick att stänga igen längre, dörren blev för bred) ochnu mitt lås :P Undra vad vi betalar alla pengar för boende för? :P

Det bra med detta är att jag fick nya nycklar och har kvar den gamla och kan alltså nu ha på min AC hela tiden, nyckeln måste sitta i för att det ska funka :P Iaf tills de på kontoret är tillbaka vilket troligtvis inte är fören tisdag eftersom måndag är en public holiday (=

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha :) Sluta dricka så mkt drinkar då! haha

2011-08-01 @ 09:19:48
URL: http://nykis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0