jag har det bra

För er som undrar hur jag har det här borta i värmen kan jag tala om att jag har det bra! jag börjar verkligen trivas och efter min första kväll när jag bara ville vända och åka hem kan det bara bli bättre!

Idag hade vi information på skolan för alla internationella studenter och gratis lunch, jag kommer sakna den här första veckan när man har fått gratis mat lite då och då, snart måste jag faktiskt börja laga egen mat haha det är snuskigt dyrt att handla här speciellt grönsaker! Men nu har jag lite hemma så jag överlever ett tag ;)

Alla här verkar himla trevliga, både de som jobbar på skolan och elever så det känns kanon. Dock längtar jag inte det minsta tills skolan faktiskt börjar, att bara glida omkring här ute i värmen känns helt okej :P Imorgon blir det förhoppningsvis stranden en sväng. Senare idag så kommer det upp lite bilder igen också hoppas jag, jag ska bara orka ladda upp dom haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0