Trött

Kom hem från arbetet för en stund sen och efter det fastnade jag här, jag är trött. Super trött haha Jag orkar inte röra mig. Men planen är att jag ska gå och lägga mig alldeles strax.
Hade fått mail från kvinnan som ska hämta upp mig på flygplatsen i USA också, kanon. Hon verkade jättegullig och en annan internationell student kommer på samma flyg så de ska hämta upp honom/henne samtidigt. Hoppas det är någon trevlig ;) haha
Och förresten ni kommenterar dåligt!
Och förresten igen, jag fick en assnygg tröja idag som mamma fyndat åt mig, jag visar imorgon.

I got back from my work some time ago and then got stuck here, I'm tired. Super tired haha I'm too tired to move. But the plan is to go to bed in some minutes.
I've got an e-mail from the lady that's supposed to pick me up at the airport when I'm arriving in america and she seems to be super nice! And there's another international student that will arrive on the same plane as me so they will pick him/her at the same time as me. I hope (s)he is nice ;)
And btw u guys are really bad at commenting my posts!
And btw again, my mum bought an awesome t-shirt for me today, I'll show u tomorrow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0