Torsdag

Fan vad dagarna går snabbt!
Igår hände en helt ofattbar sak och jag lider med er alla i Hallby och speciellt Sofie och med hela Karins familj och hennes vänner. Sånt ska inte behöva hända.

Annars hade jag och Petra en väldigt trevlig sväng på A6 och vi klarade av alla hennes julklappar. Jag har en julklapp till mormor kvar sen är jag klar. I ganska god tid ;)
Idag är en ledig dag, just nu känns det som att städning står på dagens schema. Jag har nämligen husarrest haha Vårt tak blåste sönder häromdagen, någon kantdel blåste av häromdagen. Så det ska komma någon takgubbe och titta på det idag eller imorgon och då måste någon vara hemma.

Vid fem får jag ledigt för då ska jag till badet :P
Och imorgon får faktiskt mormor vara hemma för då ska jag fika med mina tenta flickor! Efter deras första tenta.

Damn the time just flies by!
And an unimaginable thing happend yesterday and i feel with all of you in hallby and especially Sofie and with Karins family and her friends. I wish things like that never happend.

But me and petra had a really nice day in the shopping center yesterday and we finished all of her christmas gifts. I have one left, to my grandma. So I have some time left. :)
And I have today off and I think I might do some cleaning. I'm on a house-arrest haha The wind broke our roof the other day, some thing on the edge blew down so some roof-man is coming here today or tomorrow to look at it and someone needs to be home then.

But I'm free at five because I need to be by the pool then :P
And I think grandma has to be home tomorrow because I'm meeting with my dear examgirls after their exam.


A random picture just to make this post a bit more fun ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0