Mys

Trots att jag inte mår så värst bra idag och helst hade velat bädda ner mig och stanna i sängen hela dagen så känns det som en ganska så bra dag. Nu har jag precis varit och fikat med Anja ett par timmar och jag har inte träffat henne på superlänge. Och om en stund ska jag hem till Sofie och ha myskväll. Träffa hennes kissebebis för första gången (som knappt är en bebis längre eftersom hon gick och köpte den när jag var i australien!) och bara vara. Ska bli kanon och precis lagom för mig och min rinnande näsa.

This is a pretty good day even though I'm not feeling well and I mostly feel like hiding in my bed and not come out until tomorrow. I just met with my friend Anja for a couple of hours and I haden't met her in like forever. And I'm going to spend the rest of the evening with my friend Sofie. And meet her baby (a cat) which is almost not a baby anymore since she bought her when I was in Australia. That'll be great for me and my runny nose :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0