Julshopping och fikamys

Idag har varit en mycket trevlig dag. Åkte ner på stan imorse för att äta frukost med mina fina flickor som hade sin sista tenta idag så nu har de också jullov. Vi hann även med en runda på stan där jag inhandlade ett par julklappar och en nyårsklänning! Härligt, nu är jag redo för nyår ;)

Jag och Elin var uppe på vinden också, vi har börjat röja i alla leksaker, böcker och barnkläder som står där uppe och det är en heeeeel del. Idag delade vi barbiegrejer, det tog typ 2 timmar och resulterade i 3 kartonger...
Det är några timmar kvar där uppe haha

I had a very pleasant day today :P I had breakfast down in the city with my girls that had their last exam today, finally christmas break for u guys too! And did some shopping after that, some christmas gifts and a dress for new year ;)

We have started to sort all of our saved toys, old books and clothes and me and Elin spent a couple of hours sorting all of our barbie stuff. And it's still a lot of hours to go :P


This is the dress, and the picture is borrowed from www.nelly.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0