Jobb

Sista veckan innan julafton, idag har det snöat lite och genast känns det mer som jul. Jag älskar jul!
Nu är jag klar med mina julklappar också, har bara den sista att slå in.
Idag blir det jobb hela dagen 12-21 och sedan blir det jobb fram till och med den 23e. Jag i princip fram till jag åker nu, är ledig den 24e, 25e, 1a och 2a sen åker jag den tredje.

Last week before christmas, and there came some snow today and instantly made it feel like it's actually christmas. I love christmas!
And I'm done with all my gifts, just need to wrap the last one.
The rest of the day is work for me, 12-9 pm. I'm working until christmas now, then I have this weekend and the 1th and 2d of january off before leaving the third.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0