Bara regn hos mig

jag sitter här i mitt rum, mitt mörka rum. jag är redo för att gå och lägga mig men lyckades hamna här en sväng först. Men nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på regnet, mysigt faktiskt! Tror dock det skulle övergå i snö inatt vilket blir ännu bättre.

Ska upp tidigt imorgon och träna tjejerna vid åtta, är min förkylning lite bättre blir det simning en sväng också.

I'm sitting in my room, my dark room. I'm ready to go to bed but somehow got stuck in front of my computer first... But I'm leaving now, going to lay in my bed and listen to the rain, I love that! But I think it's supposed to snow later tonight instead which is even better.

Tomorrow is another early morning, coaching the girls at 8 am, and doing some swimming on my own if my cold is a bit better.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0