Ännu en ledig dag

Som det ser ut nu är jag ledig hela den här veckan. Vilket betyder att man har massa tid att fördriva. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att dricka kaffe. Vid tre ska jag upp till badet och simma med Elin.
Saker jag planerar att hinna med innan veckan är slut är:

* Städning av rummet
* Boka boende första natten i USA
* Köpa julklapp till mamma och mormor (jag tror jag har kommit på mammas nu)
* Träna iallafall en gång till
* Förhoppningsvis hinna se Linda
* Kanske leka med Petra imorgon

Självklart träna simflickorna också och sen får vi se vad som händer och vilka jag träffar (=


It looks like I have the whole week off. It means that I have a lot of time to do things. And I haven't done anything besides deinking coffee today. But I'm going to swim with Elin at 3 pm.
And I do have some things I plan to finish before the week ends:

* Clean my room
* Book somewhere to live the first night in america
* Buy the christmad gifts to my mum and grandmother (I think I know what to buy to mum now)
* Exercise at least one more time.
* Hopefully see Linda
* Maybe see petra tomorrow

And then of course coach my swim girls and then I jyst have to see what's happening and who I'll meet. (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0