Söndag

Igår blev en lugn kväll eftersom jag behöver plugga idag. Nu är jag nästan klar med min assignment och lagar lunch till mig själv istället. Till och med lyxlunch, det är ju trots allt söndag ;) Kyckling i ugnen fylld med fetaost och till det ris och en kall sås med vitlök och örter. Är ni imponerade? ;) Hoppas det smakar lika bra som det låter.
Förutom plugg är det inte många planer idag, en skypedejt med min familj bara senare och jag har hunnit prata med Evan en sväng på skype också. Var längesen jag pratade med familjen så det ska bli kul (=



So yesterday was a very calm evening since I have to study today. And I'm almost done with my assignment so im making myself lunch now. fancy sundaylunch, chicken filled with fetacheese in the oven and rice and a cold garlic and herb sause. pretty impressing, huh? I just hope it will taste as good as it sounds :P

And besides from studying I have like nothing planned for today, just a date on skype with my family which will be good since I haven't talked to them in a while. And I have talked to Evan on skype already today. (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0