Rodeo

Igar var jag pa min forsta rodeo, manga forsta ganger har det sista. Jag ar inte helt overtygad om att jag tyckte det var roligt, eller det var ganska roligt speciellt att titta pa folket som var dar men jag tycker synd om djuren! Sa det blir nog en gang och inte igen haha
Det gick runt en del riktigt manliga man dar haha och cowboy hattar anvandes pa riktigt. Spannande spannande. Tyvarr blev det inga bra bilder fdarifran men jag ska kolla igenom min kamera och se om man ser vad som hander pa ngn av dem. Ni ska iallafall fa bilder fran berry spring, ett "vattenhal" utomhus i skogen som man kan bada i, superfint!

Men nu ska jag forbereda mig for en heldag pa stranden foljt av en marknad.

(och ja elin nya skor!! Tjusiga va?? :P)

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

Härlig blogg:D

kolla gärna in min:P

2011-08-07 @ 04:02:26
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0