krokodiler

Haha berry springs ar mer eller mindre krokodilfritt, det ar i ett naturreservat sa det ar nagot slags stangsel omkring och de har rangers som gar omkring och nar de hittar en krokodil flyttar de den och de har krokodilfallor ute hela tiden. Dock lovar de inte att det ar krokodilfritt.
Men nar vi var dar var det massa andra manniskor dar som redan badade sa det kandes nastan tryggt, jag var mer radd for att det skulle vara ormar i vattnet :P Sa jag var lite utav en badmes men jag badade iaf och simmade en svang och det var riktigt varmt och superskont men det hade kannts battre om jag inte vetat hur manga farliga djur det skulle kunna finnas haha

(och mamma aven om du kommenterar fran min dator kan du val kommentera som dig sjalv och inte som mig haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0