I'm sad

Inatt lämnade vi Evan på flygplatsen, han är nu iväg mot en termin i usa. Superkul för honom men jag kommer sakna honom. Mycket till och med. Vilket är väldigt typiskt då mina vänner hemma sa till mig att inte börja gilla någon australiensare. Men jag gissar att man inte väljer, jag planerade att inte gilla men vi spenderade massa tid tillsammans och hade kul. Jaja jag överlever nog det också ;)



So we droped of Evan at the airport lastnight, he's now on his way to a semester in the states. Superexciting for him and supersad for me since I will miss you :P Which is bad, my friends back home even told me not to stark like some australian boy before I went, i guess you don't choose who you gonna start to like? :P


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja vi kom ju fram till att han får vinna på Lotto eller i Las Vegas så bäst han gör det då för annars måste ni vänta det där året. Men som jag oxå sa vilken romantisk historia, tänk att berätta det för barnbarnen ;) ?

2011-08-25 @ 16:37:26
URL: http://nykis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0