Helgen

ganska ont om uppdateringar här under helgen tydligen :P Men vi har inte gjort så mycket. Fredagen tror jag inte vi gjorde någonting haha, vi var ganska trött efter vår heldag på crocosauruscove. Och lördagen spenderades mest inne på shoppingcentret. jag och Maddie har köpt glittriga skor! Asfräsiga. Så vi tog skorna ut på middag på kvällen inne i centrum, Maddie jag och Evan.

Söndag blev en heldag på stranden vilket verkligen kan behövas. För första gången sen jag kom hit känner jag mig lite bränd haha


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vill se bättre bild på skorna :)..

Hallå förresten har du hångla nå än eller?

2011-08-15 @ 16:52:55
URL: http://nykis.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag igen.

Klippt dej har du ? :) Eller hur..

2011-08-15 @ 16:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0