fuckfuckfuckfuck

Idag blev det en ny resa till stan med min dator.. Inatt bestamde den sig for att borja hanga sig igen var femte minut. Jattekul verkligen. Han sa iallafall att jag inte skulle behova bekymra mig om priset sa jag antar att det ar positivt iallafall, eftersom det ar samma fel de pastod att de fixade forra gangen. Surt bara att vara utan. Jag saknar min gamla dator! Jag haller tummarna att han ringer mig pa formiddagen imorgon sa att jag hinner hamte den imorgon.

So another trip to the city with my computer.. It decided to start freezing every fifth minute again last night (hey evan did you see that I wrote last night..). Soooo much fun, or not. At least he told me to not worry about the price which, I guess that at least that is a good thing since this is the same problem they claimed that they had fixed the last time. But I hate being without it. I miss my old computer which is back home! Fingers crossed he calls me before noon tomorrow so that I have time to pick it up before school.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0