Fuck acer

Acer har nu officiellt den samsta kundsupporten ever. vad ar det for mening med att ens ge mig ett referensnummer om de anda tanker fraga samma saker om och om igen. jag har nu samtalat med dem 6 ggr tror jag och nu troooor jag att de har forsett mig och hallmark med all information vi behover. Hoppas! Men trots att killen pa hallmark sa att det antagligen bara skulle ta honom 30 min att fixa datorn behover den skickas ner till sydney for att lagas bara for att den ar kopt utanfor australien. Smidigt... Annu smidigare ar att varje gang jag ringer sager de olika saker om vad jag behover och inte behover.

Sa kop aldrig en acer ar poangen av det hela! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0