Fridaaaay!

Det är fredag och jag har redan haft min föreläsning så nu är det helg!
Jag sitter och väntar på att Maddie ska bli redo för att ta sig bort till casuarina shopping center där vi ska försöka hitta ett billigt tält. De första dagarna av lovet i september ska vi nämligen på camping till nationalparken kakadu. Ikväll blir det utgång inne i city vilket ska bli himla trevligt, vi har varit lite uttråkade på kvällarna de senaste dagarna, velat göra något men inte haft något bra alternativ. Imorgon blir det nog plugg mestadels av dagen, måste göra min PR assignment. Söndag är en heldag i Litchfield men förhoppningsvis möjlighet till bad i ett vattenfall.



So it's friday and I'm out of class! Weheeey the weekend is here.
Im sitting here waiting for maddie so we can get over to Cas and fins a tent, need one for the camping trip to kakadue during the holiday.
Otherwise the only plans I have for today is to get drunk in the city tonight, going to deckbar. It feels good to have something to do tonight, been bored the last couple of nights :P
Especially since tomorrow is going to be boring with schoolwork, I have this PR assignment to do. Sunday is more fun with a day in Litchfield and I really hope that we get to take a swim in a waterfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0