fanatstiska cyklar

Efter min lektion idag var det bestamt att jag och Maddie skulle skriva upp oss for var campingtur (eftersom vi annu inte gjort det...) och ta oss till poolen for att simma en svang. Eftersom NFIH ska ha cyklar att lana ut till oss stackars studenter bestamde vi oss for att prova. Det var ett aventyr, forst var min cykel mini sa jag och maddie bytte, sen var ena dacket punkterat sa jag fick en ny cykel. Sedan kunde jag inte lasa mitt las haha Varldens fulaste cyklar, orangea och inte en endaste funktion :P Men vi kom dit och tillbaka iallafall, aven om jag tror att cykla dit var jobbigare an att ga sa gick det snabbare.
Jag hade inte med mig kameran men om vi cyklar sa ska jag fixa en bild pa dem at er!
Ikvall var jag och maddie pa fastapasta och at middag och nu ahnger jag i datorrummet for att forsoka gora min assignment.

Me and Maddie had plans to go swimming and to sign up for Kakadu (since we still hadn't done that) after my class today. Since NFIH has bikes to borrow to us poor students we decided to try them, what an adventure! To start with my bike was way to small for me so maddie was a good friend and changed with me, but my stupid bike had a flat tyre so they had to give me a new one. And I couldn't manage to lock the lock either :P And the worlds crappiest bikes, orange and without any features at all :P but we made it there and back and even though it was harder to bike there then to walk it was quicker.
I didn't bring my camera but if we ever bike again then I promise to give you a picture!
Me and Maddie had dinner at FastaPasta tonight and now I'm stuck in the computer lab to finish my assignment.

Kommentarer
Postat av: Klackar&Kaffe

VINN NAGELLACK FRÅN DEPEND!



Gå in på http://klackarochkaffe.se/archives/1189 för att vara med och tävla!

2011-09-01 @ 13:58:56
URL: http://klackarochkaffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0