En ny dag

Idag ar en ny dag, en battre dag. Min dator ar fixad. Visserligen fick jag betala for det men inte mer an vad jag tyckte det var vart att ha den klar pa 30 minuter istallet for 3 veckor. Sa jag ska snart bege mig ner pa stan och hamta upp den. Aven ett studiebesok med min PR klass idag till darwin city council. Hoppas det blir intressant.
Nu haller jag alla tummar jag har att min dator verkligen verkligen funkar den har gangen! Jag hoppas ni gor det ocksa. For da slipper ni lasa alla lustiga ord med a och o pa helt fel stallen haha. och jag kan ha skype igen. Sa Sofie du har en dag pa dig att fixa ditt skype ;)

Och igar bokade Sanna en resa hit sa den 19 september far jag besok!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag löser det ikväll :)..

Jag hörde att Sanna skulle komma hon har varit inne på FB samtidigt som mig o msn så vi har pratat lite men dej har jag inte pratat med på JÄTTE länge :(.. Miss you

2011-08-10 @ 09:02:39
URL: http://nykis.blogg.se/
Postat av: mamma

Kul med besök tog bort dig kunde själv ha ha

2011-08-10 @ 14:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0