duktig

Idag har jag bara gjort vettiga saker hittils. Jag började med marketing 9-11 vilken jag ägde sönder. Jag förstår inte hur folk här tänker, det är ingen som kommer förberedd till övinngsdelen av lektionen vilket gör att jag framstår som en sån superstjärna eftersom jag har gjort dem, vilket är bra för mig eftersom alla klasser har 10-15% av betyget grundat på om man deltar på lektionerna. Men jag fattar inte varför dom iten gör det? Det är inte ens svåra frågor vi har, läser man texten står svaren där på nästan allt.

resten av dagen gar jag släpat med mig Maddie till postkontoret och äntligen hämtat ut mitt vykort från mamma och pappa så nu hänger det på min anslagstavla. Sen har jag städat hela mitt rum så nu är det finare än vad det någonsin varit och dessutom har jag tvättat massor.

Näst på schemat tror jag blir en power nap :P Men sen ska jag försöka hinna med att läsa lite macro också. Och sen blir det mindre produktivt och förhoppningsvis ett biobesök ikväll.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoppas du fortsätter vara lika ambitiös. Det kanske är det som är skillnaden mellan en Ferrari och en Audi nån gång i framtiden.

2011-08-04 @ 09:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0