Frisk eller sjuk

Nu får det fan va nog, antingen får jag bli sjuk på riktigt eller helt frisk. Jag orkar inte gå runt och vara seg och orkeslös. Idag är inte många knop gjorda, jag har tagit mig till willys där lunch inskaffades, champinjonsoppa, och en liten choklad annars är det mest sängen.

Blir så ett tag till, men har inbokad en nageltid idag som jag ska släpa mig ner till, det behövs. Imorgon är vi lediga från skolan tror jag så då blir det en till slapp dag. Fest på kvällen dock så ska jag bli sjuk så får det bli efter imorgon haha

och till fredrik som ville se bättre bild på tatueringen på foten:


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tackar! Den sitter perfekt på din fina fot :)

2011-04-05 @ 17:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0