En busschaufför en buss chaufför...

Igår körde jag för första gången i mitt liv en minibuss. Då Madde blev utsatt för möhippa dagen/natten innan så hade jag helt enkelt inget val. Det kändes som att köra en vanlig bil bara att den gasade långsammast i världen och man satt högre än alla andra och såg ner på dom ;) Ja svängde gjorde den inte heller som den skulle haha den var för stor :P Madde fick dock till hufudstaden på sig att nyktra till/vakna till för jag planerade inte att köra runt den där inne.

Men nu har jag gjort det också.

USM-kvalet sen då, det gick ruskigt bra! Jag var/är så grymt nöjd med alla tjejerna dom gjorde verkligen sitt bästa och vissa nästan mer än så haha. Härligt.
Tack för en grym dag.

Dock var jag så nervös att jag kände hjärtat slå innan de skulle köra hahaha

Och inte en enda bild tog jag, förlåt :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0