Vilket jävla yrke

40 minuter efter tiden jag hade fått för mitt läkarbesök kom det tillslut en doktor och hämtade mig. inget ursäkta att vi är sena och han presenterade sig inte ens.

Mitt besök tog kanske fem minuter, max. På den tiden hann han konstatera att han inte heller visste vad det var men det var inte farligt iallafall. jaha ja. Det va ju bra?

Jag fattar ingenting... jag vill ju veta vad det är. Men det är helt enkelt bara en fläck. Han trodde inte den skulle bli större och även om den blev det så var det ju "inte säkert att jag såg en fläck bara för att dom gjorde det".
Så jag räknar väl med att jag inte blir blind då helt enkelt...

Dock förstod jag inte riktigt allt han sa, det va något han förklarade om huden och hornhinnan och något om nåt jag inte hade som jag inte förstod för han bröt så hemskt på nåt språk...


Kommentarer
Postat av: elin

hon lever hon lever hurra hurra

2010-09-13 @ 16:59:54
URL: http://jagheterelin.devote.se
Postat av: Sofie

Ärligt jag säger då det LÄKARE ÄR EFTERBLIVNA, kanske inte alla men väldigt många..

Hallåååå.... Tur man inte ska bli läkare utan ekonom!

2010-09-13 @ 20:10:13
URL: http://nykis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0