Så jävla obehagligt

Idag när jag drog ur ett par byxor till dansen från min ena byrålåda t5rillar det ut en spindel. Hopprullad visst så antingen är den död, eller så rullade den ihop sig av chocken att bli utslängd sådär. Jag är inte den som tänker chansa.
No way

Så jag ropar på pappa som svarar att "vad jobbig du är, du är ju mycket större än den". Wtf? Som att det spelar roll? Icke. Jag tänker inte ta i den och inte riskera att lämna den där heller så den kan passa på att veckla ut sig och smita.

Vilket intrång på mitt privatliv! Jag känner mig antastad.

Sen på vägen ut säger pappa att det nog bara är ett skal, "Det är ju ännu värre" säger jag
Men sen ångrar han sig och säger, ne den är nog död...

Hur ska jag våga använda saker i den lådan igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0