optikerbesök är nu värre än tandälarbesök

Jag brukar tycka att optikerundersökningar brukar vara ruskigt smidiga. Men inte idag tydligen...
Jag satt där och skulle titta in i den lustiga saken och hon påpekar att stolen är lite hög, "det gör inget, jag ska ju inte sitta sålänge" svarar jag lite käckt. Då skojan hon tillbaka att "haha det vet man aldrig vad jag kan komma att hitta."

Sen så fortsätter det med, "ja du får ta ut linserna för jag hittade nåt". Så tittar hon igen och sen så "ska hon bara höra med en kollega" och försvinner i typ 5 minuter. hennes kommentar när hon återvänder är "ja nu blev du väl livrädd när jag bara sa så och lämnade" eeeh ja, vad fan tror hon? Det är mina ögon det handlar om här.

Sedan börjar hon snacka nåt om att jag har en grå fläck på mitt högeröga men att hon inte kan förklara vad det är, för det är så svårt och bara massa fackuttryck hmmhmm. Så vi ska köra utan linser en vecka och så om den blir mindre eller inte. det kan va en infektion påväg men det trodde hon inte... men ja den är ju relativt stor. Wtf? så jag vet fortfarande inte vad det innebär?? När jag frågade vad som hände om den växte då pratade hon bara bort det och sa att det trodde hon inte skulle hända.

Så nu sitter jag här med en grå fläck i mitt öga utan en aning om hur det påverkar mig??


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahha.. jissös den bruden då.. snygg öga du ritat på paint, avancerat :)

2010-09-02 @ 22:51:49
URL: http://nykis.blogg.se/
Postat av: elin

tänk om du blir glasögonorm 24/7

2010-09-02 @ 23:30:46
URL: http://jagheterelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0