Ont det gör ont

Av någon lustig anledning har det inte funnits några sånna tandtrådspinnar här hemma sen dom tog slut. Kan inte förstå varför det inte bara dykt upp nya, jag trodde det funkade så?

haha nee men nu hade mamma skaffat nya då både hon och jag hatar/vägrar använda den sorten som ligger hemma.
och fyfan vad ont det gör när man inte gjort det på länge haha, så nu ska det bli andra bullar. Jag ska bli duktig med det igen, jag va det ett i våras faktiskt.

Nu ska jag sitta här med min blodsmakande mun och se vem som åker ur idol.

Kommentarer
Postat av: natalie

men blöö visste inte ens att du bloggade sööötnos!

2010-09-27 @ 22:58:46
URL: http://nathall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0