jag skäms

Idag fick jag skämmas på jobbet, big time. Det kom en äldre herre och en pojk och skulle motionssimma, det kostar 60kr. Är man dock under 20 betalar man bara 40 oavsett. jag tyckte att pojken såg yngre ut än jag vilket rimligtvis borde innebära att det finns stor sannolikhet att han va under 20.

han såg verkligen svinung ut.

Så jag frågar hur gammal han är.
"32"
Mitt svar blev nåt svamlande i stil med
"Oj! eeh aaah ursäkta då haha"

32? Wtf?? Hur är det möjligt? stackarn!!! Han lär få visa leg på systemet livet ut.

Sedan så frågar naturligtvis den gamla mannen hur gammal jag trodde att han va...
"eeeeh tjugo och nåt..."



Det bästa på hela dagen var dock när jag fick slängkyssar av en liten jättesöt tjej på kanske två år.
och förståss när en kvinna frågade om man kunde dricka vattnet i kranen, välkommen till sverige liksom?

Kommentarer
Postat av: Tilly (:

"Söt du är på bilderna :) Jättefin" Ja, smart att man då kommenterar ett inlägg utan bilder eller något. Med tanke på din kommentar så blev jag lite "Naaaw, någon som inte är totalt jävla dum i huvudet <3<3<3<3<3" ungefär.



Får dagligen alldeles för många sådana frågor, retar mig lika mycket varje gång :O

2010-09-05 @ 23:02:12
URL: http://cookievirus.blogg.se/
Postat av: jenna♥

Har ny design igen (a)

Nu är det inte lika spretigt i bakgrunden, vad tycker du? :)

hahah känns som att jag (han) ändrar designen hela tiden nu :P haha

2010-09-06 @ 10:01:55
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0