Förlåt

japp Sofie och Elin, min uppdatering sög idag. men jag har faktiskt inte orkat eller haft lust. (höll på att skriva att jag inte hade haft luft vilket ju hade varit väldigt jobbigt)
Men jag lär ju iallafall uppdatera imorgon efter mitt domedags besök hos ögondoktorn.

jag tog mig till och med tid att rita en bild, eftersom Sofie tkr att jag ritar så snyggt. Jag tror paint ska bli min nya "blogghjälpreda". "Pimp it with paint" är mitt nya motto. haha

Aja, ses imon istället :P


(Det där är alltså jag imorgon när jag blivit blind)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fan vilken fin vild. Jag är imponerad. tycker om ditt nya motto men hoppas även på normala bilder :)

2010-09-12 @ 22:16:55
URL: http://nykis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0