Done some shopping

idag blev det mys med Sofie. Eller ja inte först, då var det business statistics som gäller och den läraren gör mig tokig. Men det blir ett helt eget inlägg någon dag för jag vill inte förstöra det här fina där jag ska hylla min dag med Sofie :P

Det blev lunch och te och efterrätt och flera timmar spenderade på kaffebönan innan vi lämnade. (kom in två mammor på slutet, en med världens sötaste unge och den andra med en skitful unge...)
Det var här någonstans shoppingen började tänkte jag säga men det är ljug, köpte faktiskt jeans innan maten. (vilken antagligen va smartast eftersom jag var mätt som satan efter)

Var med Sofie och provlåg säng också, den blev godkänd av både henne och mig. Så nu har jag blivit erbjuden ett andra hem, känns bra ;)

Sedan försökte jag leta reda på ett armband också men det såldes tydligen inte i jkpg så jag fick klicka hem det från internätet istället. Insåg också att 25% gick till välgörenhet, inte illa!

På armbandet står det:
Plant peace, Live in unity, Freedom, Make a difference, Accept diversity, Speak kindness, Pave the path. Lead the way, Humanity, Give back, Seek wisdom, Come together, Truth, Forgive, Believe, Faith, Sow Love




Kommentarer
Postat av: elin

haha hade jättekul åt "kaffebönan", sen insåg jag att det ju faktiskt heter de. Varit borta för länge :P

2010-09-07 @ 22:40:18
URL: http://jagheterelin.devote.se
Postat av: Sofie

Mycket bra dag ;) Oh vad fina armbanden/armbandet var kommer bli skit nice.. du kommer bli ännu snyggare än du redan är hehe.. så inga rödingar med skägg mer :P

2010-09-07 @ 23:31:32
URL: http://nykis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0