Att köpa foundation

Idag behövde jag köpa en ny foundation och det är något av det tråkigaste jag vet. jag hatar att välja färg och sort och allt skit, det finns ju en miljard. Så jag brukar alltid så vänligt be personalen om hjälp med att hitta en foundation som passar mig.

Servicen man brukar få dock är bedrövlig! Inte ett skit får man veta, först frågar dom i vilken prisklass och då brukar jag svara att det inte spelar roll men jag vill ha en som passar mig som inte ser "sminkad ut". Så då brukar det vanligtvis fortsätta med att dom säger att "den här har vi ju". hallå jag vet vad ni har och jag vet vad det står på informationen på dom. det är inte det jag vill ha hjälp med, läskunnig är jag.

Så idag promenerade jag istället in på face och bad om hjälp och gud vilken skillnad! Hon var intresserad av att hjälpa mig och hitta något jag skulle bli nöjd med, hon förklarade skillnaderna och lite vad hon tyckte om dom osv.

tack!

Så även om sminket nu inte blir bättre bara för att det är dyrare så är servicen värd pengarna!

Kommentarer
Postat av: elin

tihi exakt sånt lär jag mig på min utbildning. onödigt att jag går här då när jag ändå kan lärat av dig :P

2010-09-01 @ 22:32:52
URL: http://jagheterelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0