resultatet

Som jag vet att ni alla väntat på. Här har ni de rätta svaren plus resultatlistan. det var svårt med poäng, men rätt svar gav tre och sen kunde man få en eller två om man inte hade helt rätt men om jag uppskattade svaret ;P

Fullständigt namn? Jessica Martina Magnusson
Smeknamn? Kryckan, Icca
Ålder? 20 år ung
Födelsedag? 18 november (1989)
Favorit färg? Rosa
Favorit mat? pappas, stuvade makaroner och falukorv ;)
Ögonfärg? blå, grå, gröna. Typ allt utom brunt...
Hobby? konstsim festa, dansa, skor och mina underbara vänner
Civilstatus? Snygg sexig och singel ;)
Vilken kroppsdel gillar jag bäst på mig själv? I must say the legs, fast det är roligt med lite större bröst ;)
Vad tittar jag på först hos de andra könet? Haha jag vet inte ens riktigt själv XD men kroppsbyggnad sen ansikte tror jag ;)

Resultatlista:
Elin 27 poäng
Sofie 24,5 poäng
Petra 23 poäng
Ellen 22 poäng
Sanna 21 poäng
Pixie 17 poäng

Sedan Nenna då, du får inte va med i resultatet för du hade ju missat massa frågor! haha Men det du svarade på va ruskigt bra.

bra jobb allihop! ;)

Kommentarer
Postat av: elin

WEIiy jag vann :D:D

2010-10-24 @ 12:54:47
URL: http://jagheterelin.devote.se
Postat av: Sofie

Jag känner mig nöjd :) oh jag känner inte att det va lustigt att din syster vann hehe,, känns helt okej att komma 2a efter henne.. Mycket nöjd helt enkelt

2010-10-24 @ 18:29:11
URL: http://nykis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0