Besök i stan

Blev en runda på stan med Sanna innan en sväng på cross trainern.
Tog tummen ur röven och reklamerade mina nya jeans som fått ett väldigt lustigt slitmärke i rumpan. Tyvärr fanns inte samma modell kvar i rätt storlek, hitatde dock tillslut ett par jag gillade.

Sedan en ny lotion, ögonskuggspensel, träningsbyxor och nåt korsettliknande att slänga på mig under den där halloweenklännigen. haha Ska bli spännande

Och så vågade jag idag byta frisör... Känns ruskigt nervöst, men har nu iallafall bokat tid för klippning och färgning den 4 november. Jag får hålla tummarna att jag blir nöjd.

Jag hatar att byta frisör! och nu ska även min nageltjej flytta. whyyyyy
jag vill inte byta, jag älskar henne haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0