Harry potter

Iih ikväll såg jag på harry potter med familjen och jag vill se meeeer! Jag vill ha nästa del nu!
Tanken var att jag skulle sett den på torsdag med mina kära vänner men då hade vi föreläsning och möte på badet så jag fick tyvärr passa på det.

Men fick se den ikväll istället då. Jag gillade den. Dock minns jag så ruskigt lite från den boken...
Det värsta var dock när jag var så oförberedd och hoppade till så att jag slog mig XD Slog liksom i armbågen i armstödet på något sätt, hoppade hur högt som helst.... Lär ju ha roat dem bakom iallafall :P Pappa bara tittade mot mig och sa "meh det måste du väl varit beredd på?"
Uppenbarligen inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0